Angellaugh

Baka, leka, prata, data, sova, vakna, jobba, rida, baka, äta och skriva

Publicerad 2011-04-03 20:15:11 i Allmänt,

Det är vad jag gjort dessa två dagarna. Gårdagen ägnades med att baka muffins med Ika och Julia och sätta upp mycket fina frisyrer på varandra :p Sen åkte Ika hem och jag och Julia gick ut på en promenad med våra fina frisyrer. Julia frågade på ett lite konstigt sätt om vi kunde sova över så vi gjorde det. från halvtolv till halv tre hade vi ett långt samtal med Anna-Lena sen så ville hon se Voldemorts facebook xD och sen satt Julia lite vid datorn medans jag la mig ner och "blundade" lite på min madrass.
Efter att jag "blundat" vaknade jag utav att jag fick sms. Då bestämde jag mig för att gå på toa, sen vaknade jag en halvtimme senare(kl.10.00) och jag och julia klev upp. Senare stack jag hem och hämtade kaffe och pengaskrin och cyklade till bytardagen. Var där till klockan två och var tvungen att cykla till stallet sen. När jag kom hem chillade jag en timme sen bakade jag från klockan sex till halv åtta :P
Bakade
  • Negerbollar
  • Sockerkaka
  • Kladdkake muffins

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2011-04-03 20:58:51

Haha, kommer inte ihåg hur jag frågade (lät ju bra...) hur sa jag? xD

Postat av: Hilda

Publicerad 2011-04-06 21:38:29

Ehm typ: vill du spendera natten hos mig? eller något liknande och det kan ju tolkas hur man vill XD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela