Angellaugh

Julia står bakom min rygg och tittar fram....

Publicerad 2011-04-24 10:13:09 i Allmänt,

Nu har man sovit över med Julia. Det hela började med att Julia kom hit(hon kände nog lukten av tacos) först åt vi sedan bestämde vi oss för att kolla på old dogs som är en ganska roligt film. Senare på kvällen var vi ensamma och då kollade vi på pocahontas av nån anledning och jag med mina känsliga ögon började gråta.... Sen kollade vi runt på olika tv kanaler och halva juno. Runt ett satte vi igång the mist och det är fasen en utav de hemskaste filmerna jag sett! Den var slut typ tjugo över tre och då gjorde vi oss sängklara och gick och la oss men vi somnade inte förren fyra. Fem timmar senare tvingas vi upp av min väckaarklocka som med bestämd röst sa att vi skulle till gudstjänst. Nu ska vi strax det och jag måste leta upp ett par strumpor.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela