Angellaugh

Praktik....

Publicerad 2011-04-27 20:10:50 i Allmänt,

eller som man med ett finare ord säger prao...(NOT x)) Har praoat hos Ragge i två utav fyra dagar men det blir inge mer där för dom skulle ha ett heldagsmöte på fredag och ett möte på eftermiddagen på torsdag så jag tänkte att det är bättre om jag praoar dom två dagarna på hällevikskolan där jag ska praoa nästa vecka för annars hade jag bara fått suttit på kontoret och rulla tummarna :P Jag har varit på en massa uppdrag över hela Blekinge med allt från kossor till sköldpaddor! Det har varit kul men jobbigt att gå upp halv sex för att hinna med bussen halv sju för att sedan hoppa på tåget sju och sedan åka bil från karlshamn till karlskrona, så jag har lite ont i rumpan av allt åkande för när vi var ute på uppdrag åkte vi bara bil. Och igår skulle jag dessutom rida efter allt sittandes. Även om det var jobbigt kan jag faktiskt tänka mig att jobba inom länsstyrelsen på miljöavdelningen.
Igår var jag ute från klockan tio till tre ungefär på uppdrag i Blekinge men det var bara en utav dom vi "hälsade på" som var hemma och idag var vi ute från nio till fyra ungefär och alla vi åkte till var hemma. men ni kan ju tänka er hur skönt det är att sitta på rumpan(eller inte) från klockan halv sju till fem/sju på eftermiddagenkvällen ;)

Kommentarer

Postat av: fredrika

Publicerad 2011-04-27 22:46:17

hehe låter mysigt, bättre än att packa upp snus och cigaretter ;))

Postat av: Hilda

Publicerad 2011-04-29 23:44:01

kan tänka mig deru ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela