Angellaugh

tandpetare... ^^

Publicerad 2011-04-06 21:34:15 i Allmänt,

Jag satt och funderade på en sak förra helgen(men jag var för lat för och skriva det) men jag har kommit på varför det gör så ont att få sitt hjärta krossat. Jo så här är det, ni vet ju själva hur ont det gör att sudda ut något man skrivit med blyerts på sin hand. Tänk hur ont det gör att sudda ut något skrivet med bläck. Så om man nu har skrivit in ett namn på sitt hjärta...då måste det ju gör för jävla ont att sudda ut det...
Jag = långsökt människa
Övertexten hade såååååå mycket att göra med själva texten x) ni får fråga varför jag skrev det som överskrift ^^

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2011-04-06 22:29:56

hm, kan "övertexten" (RUBRIKEN!) ha något att göra med mitt bygge på hemkunskapen? xD Eller så inbillar jag mig bara att allt kretsar kring mig... O.o

Postat av: Hilda

Publicerad 2011-04-07 07:23:23

Där hade du fel min trogne vän! Tandpetaren låg framför mitt tangentbord! Och det skulle vara konstigt om texten kretsade kring dig xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela