Angellaugh

Bada med kläderna :P

Publicerad 2011-08-09 17:02:35 i Allmänt,

Cyklade till stiby och havet med Julia igår och vi fotade lite. Sen så satte vi oss på bryggan och fikade men det såg så härligt ut att hoppa i bland de stora vågorna(blåste rätt mkt)så vi badade i kläderna ^^ Sen kom mamma och pappa och hämtade oss och vi bestämde oss för att det blev lättast om jag och Julia satt i bagaget. Men så var ju pepsi där också så vi fick trängas med henne :P
På kvällen cyklade jag och Julia till affären och köpte snacks och sen cyklade vi hem till mig och Julia sov över här.

Idag har jag tvättat, hängt upp tvätt och klippt framsidan av gräsmattan. Klev upp klockan ett så jag har inte hunnit göra så mycket annat XD
Bilder från stranden!
Vissa bilder kan man väl säga att jag bjussar på ^^
jag "gråter"
"price the lord!" eller nåt x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela