Angellaugh

Italien del 6 av 8

Publicerad 2011-08-10 04:26:00 i Resor,

  • Dagen började med lite frukost runt halv nio. Gott kan man ju säga att det var men det var väldigt utplockat när vi kom dit.
  • Sedan ösregnade det i några timmar. Runt tolv/ett- tiden gick vi en promenad.
  • Halv tre tod vi en välbehövd siesta till halv fem.
  • Badade runt fem i medelhavet.
  • Middag kl sju.
  • Sen gick vi till samma spelhall igen men den här gången spelade jag ett bilspel och ett spel där man skulle skjuta aliens istället för spindlar.
  • Köpte en ganska snygg gul tunika.
  • Som avslutning på vår resa fick vi se mycket vackra fyrverkerier. Dom smällde dom nere vid stranden men det dånade ashögt hela vägen till vårat hotell. Det var skitcoolt!
  • Somnade runt tolv.
Måste lägga till att när jag skulle sminka mig med lite foundation tappade jag den i handfatet så den åkte ruschbana(eller hur det stavas) ner på golvet och krossades i tusentals skärvor :S
Mer bilder Caorle!
<--melonglass

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2011-08-10 12:04:53

vad fint det var där! haha simon bara poppar upp när man scrollar ner XD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela