Angellaugh

Italien del 7 av 8

Publicerad 2011-08-16 15:18:15 i Resor,

Va ju ett tag sedan jag uppdaterade om Italien resan så de två sista inläggen kommer idag och imorgon!
-
Dagen började med att vi åt frukost, sen checkade vi ut från hotellet runt 10. Vi körde hela dagen tills vi stannade i södra Tyskland runt 19. Vi kom till sista dagen på en festival dom hade där. Vi gick runt där och jag och Simon åkte en Karusell som jag tyckte var lite för högt upp när den snurrade :S Vi åt också något friterat fläsk. Såg ut som chicken nuggets fast med griskött i istället. Dom var rätt goda men jag saknade(såklart) ketchup. När vi var på hotellet så smällde dom fyrverkerier men dom var inte lika fina som dom i Caorle ;) Så det var som en avslutning på vår lilla resa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela