Angellaugh

Kommer skada mitt hår x)

Publicerad 2011-08-18 22:15:24 i Allmänt,

Sovit över med Ika och Julia från igår till idag. Käkade god pizza på kvällen och kollade på Water for Elephants, vacker film. Somnade runt halv två för att sedan stiga upp klockan sju för jag hade utvecklingssamtal klockan åtta. Resten av dagen gjorde vi inte överdrivet mycket annat utom att vänta på Ika & Julias UV-samtal. När jag kom hem tvättade jag håret en gång och nu ikväll tvättade jag det en gång. VILL FÅ BORT FÄRGEN! Fyfan vad fult det är just nu rent ut sagt x) Bara det försvinner innan skolfotot :P Nä nu ska jag gå och lägga mig.

Ska se om jag kan boka biljetter till "jag saknar dig" på bio till antingen fredag eller lördag. Antingen går jag själv eller om Ika och Julia kan får dom gärna följa med ^^
Sleep tight, don't let the bedbugs bite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela