Angellaugh

Min tur -.-'

Publicerad 2011-08-08 01:21:46 i Allmänt,

Nu har JAG haft en gråtar dag x) eller kväll snarare. Har gråtit för typ vad som helst:
  • För att jag inte fick följa med mamma och pappa till affären(WTF?^^),
  • för att jag var sugen på chips,
  • för att jag missade calle & the undervalleys när dom var i Kristianstad,
  • för att jag missade Lp när dom var i Sverige
  • för att pepsi fes när jag satt vid datorn(fast skrattade lite också),
  • för att jag fick för mig att alla hatade mig
  • för att jag har finnar,
  • för att jag inte har någon el i mitt rum,
  • för att Simon rev sönder en Sagan om ringen-affisch etc.
Sometimes it's emotional to be emotional. Haha x)

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2011-08-08 12:54:01

känner igen mig ehehe..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela