Angellaugh

Super 8

Publicerad 2011-08-18 17:46:00 i Film,

Sommaren 1979, bevittnar några vänner i en liten stad i Ohio en katastrofal tågolycka medan de håller på att spela in en super 8 film. Snart börjar de misstänka att kraschen inte var någon olycka, och det dröjer inte länge innan människor i staden börjar försvinna spårlöst och andra märkliga, oförklarliga saker händer. När den lokale polisshefen försöker få reda på sanningen, visar det sig vara något mer fasansfullt än någon av dem kunnat föreställa sig.

Det var info om filmen.
Min egna recension:
Den var bättre än vad jag hade väntat mig faktiskt. Det var bra skådespelare och bra effekter. Man märkte inte att filmen var två timmar lång utan man är så pass inne i den att man inte märkte att tiden gick. Tycker jag. Det var lite hoppigt ibland mellan scenerna och man hann inte med hela tiden vad som hände men det funkade. Den var super bra, tillräckligt bra för att hamna bland min topplista ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela