Angellaugh

Äkta bloooooood ^^

Publicerad 2011-12-04 21:00:47 i Allmänt,

Jahapp, nu har jag inte bloggat på några dagar så då undrar ni säkert vad jag har sysselsatt mig på i helgen, eller så gör ni inte det :P
Jag har i alla fall knarkat true blood, hjälpt till på bokeslätt och knarkat lite mer true blood och försökt göra tyskan, men det har jag inte lyckats komma så långt med för jag var tvungen att kolla på true blood XD är hel fast i serien!Snart klar med första sesången.
För er som för tillfället inte har någon serie att kolla på rekomenderar jag true blood starkt men den innehåller ganska mycket blod och ibland är det... väldigt speciella ehm, hur ska man uttrycka sig på ett bättre sätt på internet... "par som är lite intima med varandra" scener XD
Är ingen serie för den känsligaste men den är riktigt awsome!!

Kommentarer

Postat av: Jinni

Publicerad 2011-12-05 16:03:52

Jag har inte lyckats ta till mig True Blood, tycker mycket bättre om Vampire Diaries.

Postat av: Hilda

Publicerad 2011-12-05 18:18:50

Svar: Jag är tvärt om jag, jag fastnade aldrig i Vampire diaries men true blood fastnade jag i efter bara några avsnitt ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela