Angellaugh

19/2 = Julias födelsedag

Publicerad 2011-02-21 13:27:39 i Allmänt,

Var på kalas hos Julia idag. Det var kul men hennes kusiner var lite högljudda... Men det var trevligt och tårtorna var jätte goda :)
Sen så ville Julia följa med mig hem så jag fick lyfta upp julia i cykelbarnstolen och trampa den fruktansvärt långa sträckan hem till mig. När vi väl var hemma började hon gnälla på att hon ville ha godis så då tänkte jag att jag skulle sätta igång en film och poppa lite popcorn. Jag somnade under filmen XD När vi väl skulle gå och lägga oss runt 12 tiden skulle hon absolut inte sova utan hon bara pratade och pratade men runt halvtvå/två tiden så somnade hon äntligen och jag kunde ta ut öron propparnan ur öronen och sova gott.
En lite överdriven text om min lördag. :)

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2011-02-21 17:41:02

LIIIITE överdriven ja, men det mesta stämmer ju. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela