Angellaugh

"Det här är ett rån!"

Publicerad 2011-02-18 18:40:10 i Allmänt,

Bestämde mig för att härma Julia och skriva allt i punkter för det är mycket lättare att läsa långa texter då:-P
  • Dagen började med att jag vaknade... nej ska inte skriva om det, dagen började med att vi hade show vilket var sådär kul. :P
  • Sedan hade man tyska och jag har minne som en surrikat så jag kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde.
  • Sen var det matte och jag och julia och Ika satt inne i ett gruppsum vilket var väldigt kul. Speciellt när jag och Julia käkade papper och jag var på väg att kräkas för att det var så äckligt
  • Efter maten cyklade ika till Extra för att köpa smörgåsrån och jag och Julia gick till kontan och jag köpte en glass. Ganska precis efter att jag ätit upp den kom Ika på cykeln och vi gick in till banken för att "råna" den men Julia vågade inte så vi gick till kontan istället. Julia tog ett smörgåsrån och sa till konditorn "det här är ett rån!" Sen så sa hon som jobbade där typ "Åh fan!" Sen gick vi där ifrån och jag skämdes för tillfället bara för att jag känner Julia...
  • På gympan visade vi upp våra danser och dansade lite Bugg(eller hur det stavas).
  • Spanska.
  • Red madonna och höll på att frysa ihjäl.
  • Sitter här och skriver medan jag väntar på att tacosen ska bli klar :P

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2011-02-18 20:29:58

usch vad pinsam jag är! xD

Postat av: fredrika

Publicerad 2011-02-19 00:16:06

hehe, pinsamt värre. banken tar vi innan 18 ;pp <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela