Angellaugh

Två trevliga dagar :)

Publicerad 2011-02-03 20:16:56 i Allmänt,

Igår var man först hos tandläkaren. Har precis fått en ny tandläkare så hon ville träffa mig innan vi drar ut några tänder. Ska få lustgas för jag är så himla spruträdd :S Så hon satte nån mask på min näsa för att visa hur det gick till och jag får bara andas med näsan sen kommer ja ihåg:P Kom ca en halvtimme sent till tyskan så jag missa precis när dom gick igenom texten^^
Sen hade vi långt NO pass där vi fick trä påå en kondom på ett provrör och vår lärare pratade om olika preventiv medel. Killarna höll på med att laga oss en typ "romantisk middag" som dom kallar det x)  Den blev riktigt lyckad.



Förrätt: tomatsoppa och vitlöksbröd


Huvudrätt: Flygande jacob med Grekisk sommarsallad


Efterrätt: Pannacotta med citron i
Gott :)
Sen åkte man hem och kollade på två filmer och en nästan halv.
Idag vaknade jag och satte igång resten av filmen (remember me) åh, slutet är så sorgligt. Sen ritade jag lite manga och kollade på tv. Runt tjugo i fyra kom Julia hit för att leka och Hennes lille bror kom hit för att leka med Simon XD heh, Julia.. "leka" haha (jag och Julia sätter alltid ord inom såna tecken x)) När jag och Julia inte gjorde något speciellt kom simon och Benjamin glatt springande och frågade oss om vi ville följa med ut och leka kurragömma XD men det gjorde vi inte så länge för sen sprang vi in och jag och Julia trängde ihop oss i vår skrubb vi har i köket (det var varmt) men dom hittade oss såklart ändå... Sen kollade vi på "i rymden finns inga känslor" igen -.-' Nej den är faktiskt riktigt bra!
pihHade inga bilder på Benjamin(men Massa på Julia) och så tänkte jag att eftersom dom är syskon får det bli en egenmålad syskonbild :D

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2011-02-03 20:29:38

Du och dina bilder! Är det skäggstubb som skymtar på mig eller? xD Borde ju vara Benne som har det!

Det var "kul" hos er. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela