Angellaugh

Bra helg!

Publicerad 2011-01-16 20:10:00 i Allmänt,

Denna helgen har varit super! På fredagen fick man sticka direkt till stallet och rykta av madonna snabbt och sen ta på henne tränset och rida ut. Vi red bara en kort runda barbacka men hann få lite trav och galopp iaf :) sen fick man skynda sig hem och duscha och göra i ordning sig för att sedan sticka till ida och göra i ordning mias present. Runt tjugo i sju var vi hos mia(skulle varit där halv). Det var rätt så trevligt där fram till att man fick bli rätt så sur på Ida som kallade mig homosexuell för att jag inte var intresserad av någon av killarna i åttan. Kul. Men förutom det så var det trevligt :) På lördagen gjorde jag inte så mycket fram tills julia kom till oss. Vi började med att äta semla och sen kollade vi på The messengers och When a stranger calls. Skit bra filmer (y). Sen efter dom bläddrade vi igenom twilight och sen kollade vi lite på Kenny begins. Vid tre somnade vi för att sedan vakna tio i ett XD Sen red jag men det var skithalt för det hade regnat i natt. nu ska jag precis äta :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela