Angellaugh

Ingen bild på länge...

Publicerad 2011-01-12 19:43:00 i Allmänt,

Jag har inte haft några bilder på ett tag men det är för att vår "one touch" som den heter är inkopplad på televisionen x)(det är en slags usb grej där jag har alla mina bilder)
Idag har dagen varit rätt skoj. Det var nog tack vare Julia för Ika är fortfarande sjuk -.-' säkert jag som smittade henne ;O Aja  men Vi hade Oförberett "prov" på no:n.  Tänker inte säga om det var lätt eller svårt förren jag sett resultatet XD
Sen på hemkunskapen kom man i samma grupp som Julia och Karolina :) Det var en bra grupp tycker jag men det lär inte bli så seriöst. På So:n pratade vi om tonårs graviditet(vi har sex och samlevnad)det var väl...intressant. ehm sen hade vi matte och det gick super snabbt.
Nu har jag precis varit och köpt födelsedagspresent till Mia. Men jag och Ida skulle köpa ett grattis kort på skoj men på något underligt sätt blev det ett inbjudningskort XD  det var väl min dag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela