Angellaugh

Kul tråkig dag :P

Publicerad 2011-01-11 20:17:00 i Allmänt,

Den här dagen har både varit kul och tråkig. Första lektionen var matte. Inte kul, inte kul. sen så hade vi so vilket inte heller var så kul förutom när läraren frågade oss hur våran dröm kille/tjej ska vara och Julia räckte upp handen och halvskrek Johan Palm! x) sen så hade vi engelska och spanska vilket är tråkigt. Sen så åt man och då var det väldigt roligt.
1. När vi satte oss vid bordet gick dom andra som satt där iväg, så det blev bara jag och Julia där xD
2. Det sas många roliga saker för Julia misstolkade allt jag sa :P
3. Jag och Julia såg båda två att det bara fanns två pannkakor kvar så vi typ kastade oss över dom x) jag vann men jag lät Julia få en ändå xP<3
På rasten skulle jag hitta på en förklaring till ett ord Julia kom på vilket inte blev så lyckat. Sedan hade vi svenska vilket inte heller var så kul xD Sen hade vi No och det var kul! Fast det är bara för att vi har en väldigt rolig lärare där ^^ Sen var det idrott och jag var inte med för jag hade glömt byxor. Istället distraherade jag Julia när dom spelade spök boll och jag kom på en massa sammanträffande saker ^^,
Min dag :P taaadaa!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela