Angellaugh

Let's sammanfatta helgen!

Publicerad 2011-01-30 22:16:55 i Allmänt,

På fredagen hade jag tjejkväll. Det var riktigt trevligt och det hoppas jag de andra också tyckte. Vi gick till stallet och släppte in hästarna sen och Julia fick för sig att Herke var hennes son. Vi kollade också på en kass skräckfilm som definitivt inte var en skräckfilm... Och vi åt god kycklingsallad. Runt tolv åkte de andra hem förutom Ika och julia som sov över. Julia sov i en egen säng medan jag och Ika delade ^^ Julia fick typ en massa ryck och sa en massa konstiga ord XD
På Lördagen vaknade jag först av alla runt elva för min käre mor ringde på min mobil och sen tänkte jag vara lite diskret och inte väcka dom andra men man kan ju inte direkt säga att diskret är mitt förnamn för bara någon minut senare vaknade Julia och sen vaknade Ika. vi käkade frukost och sen kollade vi på Sound of musik. Ika åkte hem efter att halva gått(men vi trodde det var i slutet) För det visade sig att filmen var tre timmer lång!(!!)Men den var bra iaf. När den var slut gick jag och Julia ut och fotade hästarna lite. Så här kommer två bilder från det.
yhilyfhui
6542
Idag red jag och det var suuuuuuuuper härligt väder. Sedan bestämde jag mig för att fota hästarna lite. När jag kom hem var jag rätt trött. och nu ska jag gå och lägga mig :P Kollade lite på sex dagar och sju nätter som gick på femman.
trweh

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2011-01-31 06:09:28

MEN HILDA, ta en ANNAN BILD! jisses vad du är jobbig med den bilden! xD Ta bort den från bdb iaf!

Postat av: Hilda

Publicerad 2011-01-31 07:19:05

Svar till Julia: Haha! Jag tog bort den från bdb och jag kan glädja dig med att jag kommer göra ett bild kollage istället .d :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela