Angellaugh

Vilken vecka asså!

Publicerad 2011-01-01 20:17:00 i Allmänt,

Ja det har hänt väldigt mycket (känns det som) den här veckan.
På måndagen kom min kära faster med sin sambo och barn. dom stannade till onsdagen tror jag :P.
På tisdagen åkte vi och kastrerade katten som jag skrev i förra inlägget. Jag bestämde mig för att rida Madonna på onsdagen istället för jag hann inte på tisdagen.
Vaknade vid tre på natten av någon anledning(mystiskt.... oO'). Vid fyra fick man sms av Julia att hon inte kunde vara med på onsdagen(Jag, Ika och Julia hade tänkt ha tjej kväll :P) för hon hade kräkts...den jäveln... skoja bara XD. I alla fall somnade jag inte om förren vid fem.
På Onsdagen gick man upp vid tio. Kände mig lite halvdöd. Jag messade Ika och vi bestämde att vi skulle ändå. Sen satte jag mig vid min TV och spelade Resident Evil som var rätt kul faktiskt :). Jag glömde helt bort tiden och vid tio i tolv fick jag skynda mig med ridkläderna och slänga mig på cykeln och på tio minuter var jag hos Madonna. Det var jätte härligt att rida Madonna för hon var jätte pigg( för en gångs skull :P). Jag var hemma vid tio över två och jag hade tänkt duscha direkt men då städade mamma toan... Så under tiden packade jag väskan med nödvändiga saker. Tio i tre var jag typ klar men då blev man tvingad att äta innan man sticker iväg(notera att jag skulle vara hos Ika runt två). Först hittade jag inget men sen hittade jag ett nudel paket.
Tillslut var man hemma hos Ika och vi åkte pulka, åt mat och kollade på Mirrors. Under hela kvällen kände jag mig rätt hängig men jag avfärdade det med att det bara var förkylning. Under natten höll jag på att svettas ihjäl kändes det som. Jag var tvungen att väcka stackars Ika och be om vatten för jag var typ uttorkad. Sen vaknade hennes mamma och insisterade på att jag skulle ta alvedon och det gjorde jag. När vi gick och la oss försökte ja somna om men det gick inte. Vid klockan sex var jag tvungen att åka hem för jag hade feber i hela kroppen.
Torsdagen låg jag hemma och var sjuk :P
Fredagen var jag lite sjuk men mådde bättre. På kvällen åt vi god mat, kollade på Grevinnan och betjänten, smällde lite mini raketer. Vid tio gick jag och mötte Julia och när hon var hemma hos oss fikade vi och skojade lite med varandra :P Runt fem i tolv samlades vi i TV rummet och tittade på när han skulle räkna ner. Lite halv fail eftersom han började på tjugo när det skulle vara tio :P  Sen skålade vi med pommac och gick ut och smällde fyrverkerier. Fast det gick inte så jätte bra... Sen åkte julia hem och vid två gick jag och la mig. På natten sen var det typ fyra/fem strömavbrott :S
Idag har jag inte gjort annat än mockat åt boy och Herke och matat grisarna och katterna och låtit pepsi busa med grisarna :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela