Angellaugh

Italien del 2 av 8

Publicerad 2011-07-28 12:21:17 i Resor,

  • Vi åt frukost klockan åtta, sen var det bara att packa ihop våra saker och åka. Vi åkte in på en tysk affär som hette REAL i Würzburg och där handlade vi lite  föda, godis och en elektrisk kylbag. Utanför REAL fanns det en affär som hette KiK och där köpte jag två linnen för 10 euro(~100 SEK). Inne på REAL hade dom dessutom enmassa yoghurt sorter. Så jag köpte tre yoghurt och en chokladpudding.
  • Runt 14.30 stannade vi på en rastplats och fikade. Det var en massa getingar där.
  • Vi var i münch runt 15.30(södra Tyskland), och det var magiskt att se alla vinodlingar.
  • 16.10 stannade vi och fikade på en souvenir shop. Gick på en toalett som rengjorde sittringen före och efter jag varit på dass. Coolt.
  • 17.20 Var vi i österrike, vi stannade på en fin utsiktsplats.
  • 19.01 passerar vi Italienska gränsen, det var ett känslosamt ögonblick för min del.
  • Vi körde omkring och letade efter ett hotell och klockan 20.00 checkade vi in på hotell Moser.
Bilder från utsiktsplatsen:
Hotellrummet:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela