Angellaugh

ITALIEN!

Publicerad 2011-07-18 06:05:42 i Allmänt,

Igår packade och städade man. Har sovit i fem(fast egentligen fyra) timmar i natt. Om ca 10-20 min kör vi och sen ska vi äta frukost när vi är i Hässleholm. Vi kommer att åka igenom Tyskland och Österrike sen är vi framme i Italien. Förmodligen kommer vi att åka till Venedig så det kommer bli en lång resedagbok med många bilder det här ;)
Nu brände mamma mackorna jag och Simon skulle ätit i bilen, satt för hög värme på ugen x) Aja, går väl att äta ändå. Nu hinner jag inte skriva mer och jag kommer inte kunna göra några inlägg på bloggen förän vi hittar ett ställe med Wi-Fi för mitt mobila nätverk är avstängt...
Kollade på Robin Hood igår(inte den tecknade), men såg aldrig klart den. Var bra den bit jag hann se iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela