Angellaugh

Trodde det stod någon bakom ryggen men det var bara Mike Shinoda.

Publicerad 2011-07-08 10:42:12 i Allmänt,

Som förklaring till överskriften skulle jag spegla mig med min mobil(har en inre kamera på den) och helt plötsligt dyker två ben upp bakom mig, men det var som sagt bara Mike Shinoda på min Lp flagga.
Igår var vi och jobbade i mjölktältet. Var väl rätt så kul. Sen åkte vi tre karuseller men den sista var rätt lam och jag flög in i Julia hela tiden den stackaren.
Sen gick vi till Rundella för att kolla på Calle and the undervalleys. Dom var riktigt bra!<3 Stod längst fram och lutade mig på scenen ;) Fast gittaristen stod precis framför mig ibland och svängde med gittaren och det kändes som om man skulle få en smäll utav den...
Kommer ladda upp video därifrån sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela