Angellaugh

Don't talk about moonshine, Don't talk about white wine...

Publicerad 2011-07-31 22:30:09 i Allmänt,

Brist på Ideér så jag snodde Ikas 44 frågor lista ^^:

1. Det första du tvättar i duschen? - Håret
2. Gillar du kaffe? - nej
3. Hur mår du just NU? - Gäspig...Gääääääsp!
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? - Har ingen crush ;)
5. Berätta om din senaste dröm. - Kommer inte ihåg vad jag drömde oO
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? - Nope
7. Vad vill du ha just nu? - Bäst kondition och superkrafter(y)^^
8. Har du räknat till 1000 någon gång? - Nej brukar stoppa runt 20...
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? - Är säker på att Julia kommer att misstolka men om det är en isglass brukar jag inte bita annars tar jag små tuggor för att spara på den XD
10. Använder du smileys? - För ofta :)
11. Har du träffat någon kändis? - Mjällbys målvakt som jag inte kommer på vad han heter ;P
12. Gillar du keso? - Yes!
13. Vilken låt hade du sist i huvudet? - Moonshine med Hardcore superstar
14. Hur många länder har du besökt? - 7
15. Är dina föräldrar stränga? - Inte överdrivet skulle ja väl inte säga
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? - Hmm...
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu?- Nej
18. Brukar du hyra film? - Nej, typ 4 ggr per år
19. Var kommer du vara på lördag? - I Fredrikas resväska, hinner jag inte med i den ska jag gömma mig under Julias säng... HAHA skoja bara ;)
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? - Nej
22. Vad åt du till lunch? - Sura godisar
23. Har du lockigt hår? - Snarare vågigt
24. När grät du senast? - Försökte klämma ur mig en tår när jag klämde mig i Madonnas sadeljävel! Men det gick inte..
25. Har du gått in i en vägg någon gång? - Nej men i en flaggstång
26. Favoritårstid? - Sommar
27. Vem höll du senast i handen? - Tusse när jag genomsökte hans tass(räknas Tass som hand? För jag gjorde ju "vacker tass" med pepsi också)
28. Sover du med TVn på? - Nej
29. Tycker du att du är gammal? - Nej
30. Är du mörkrädd? - Ja, särskilld efter att ha suttit ensam i två timmar och kollat på en skräckfilm. Enda sällskapet var en sovande hund som lyckas grymta till när det är som läskigast. Tack Pepsi.Tack.
31. Gillar du ditt liv just nu? - För tillfället JA men det har varit uppochner.
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? - Vi har inget badkar ;P
33. Har du bra syn? - Ur min synvinkel har jag väldans bra syn-
34. Var är dina föräldrar just nu? - Ude me hunnen.
35. Vad har du på dig just nu? – Underkläder, shorts o linne(nästan samma som Ika haha)

36. Vad var det senaste du köpte? - Munkar(såna man äter)
37. Hatar du mer än 3 personer? - Nej bara fem. Heh skoja bara :P
38. Använder du sushipinnar? - Sushi?

39. Äger du ett vapen? - Jag har en papperssax...
40. Gillar du ditt hår? - Inte för tillfället(måste klippa mig)
42. Gillar du dig själv? - Ja om man jämför mig med Dunderklumpen, vi är rätt lika.
43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? - Jag pratar nog mest med mamma
44. Hur ofta använder du MSN? - aldrig


Var i Kristanstad i fredags. Köpte 3 tröjor, 1 nagellack och lite vatten. Nu blev jag törstig. Orkar inte skriva mer bildbomben kommer alldeles strax! Eller imorn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela