Angellaugh

Fredag!!

Publicerad 2011-06-03 20:30:02 i Allmänt,

Min dag:
  1. Städat köket
  2. Vikt kläder
  3. Cyklat in till stan
  4. Kollat på bikini (köpte ingen)
  5. Cyklat hem
  6. Messat med Julia som var påväg med Ika till Siesta igen
  7. Ridit Madonna
  8. Duschat och sminkat mig
  9. Ätit grillat...
...och nu har jag satt mig vid datorn.
Har bestämt mig för att det nog inte blir nån blå hårfärg för nu till sommarn orkar jag inte hålla på och färga om det hela tiden ;P
<--tryck på bilden för att den ska bli större

Kommentarer

Postat av: Juliuskaroline

Publicerad 2011-09-21 10:57:53

Advice about How To Lose Weight Effectively and Safely-Different Weight Loss Diets-Choose the Diet that Suits You.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela