Angellaugh

Juuuni juuuli augusti!

Publicerad 2011-06-02 22:58:13 i Allmänt,

Allt känns mkt lättare då! Nej men idag så har jag inte gjort nånting. Ika och Julia är jue på siesta... fast jag ska inte säga något för i mina öron suger sån musik :P Fast faktiskt hatar jag inte Håkan Hellström och JA jag tycker synd om mig själv som måste vara ensam till söndag.... därför måste jag hacka på era skitband! XD ojoj ni kommer bli sura när ni läser detta men,men ^^,  heh...jag har iallafall spenderat kvällen hos Karro och just nu funderar jag på om jag ska färga håret blått eller inte. En sak är säkert iaf, Jag ska köpa en hamster!
Caaaaarebooox []...oh fyfasen vad trött jag är -o-'  <--gubbe som gäspar ist för -.-'
Den här hårfärgen funderas man på :
<-- tryck på bilden för att den ska bli större

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela