Angellaugh

Ännu En Nice Helg!

Publicerad 2011-03-20 19:17:10 i Allmänt,

Åh vilken bra helg! Har varit och shoppat med bästaste Ika! Juste, Julia också... Nej skoja bara XD Men vi hade jätte kul och jag köpte en ny tröja och nya byxor, sen lyssnade vi på två fjortisar på tåget, " Men asså jag ser ju jätte tjock ut på den bilden!" XD  Sen sov man över hos Ika och hade en riktigt trevlig kväll/natt. Asså, misstolka inte xD vi var bara uppe länge :P
Sen idag träffade vi Ikis och Linis och fotade och åt och sov och åt igen sen åkte jag och Julia hem och sen red jag och snart ska vi äta XD
Bilder från dagen kommer lite senare :P

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2011-03-20 21:14:42

Jag gillar dig med Hilda! (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela