Angellaugh

Söndag, klockan är snart tjugo i sex....

Publicerad 2011-03-06 17:35:33 i Allmänt,

Julia och Ika åkte hem runt sisådär klockan två tror jag. Sen så är Pepsi sjuk och vi ska med henne till veterinären i morgon.


Julia och Ika har varit här hela helgen. I fredags kom dom hit efter att vi hade varit på apoteket och köpt nån medicin åt Pepsi och efter att jag gjort klart maten som bestod utav tacos.



Igår åt vi våfflor till frukost och sen tog vi en promenad med två stopp. Först gick vi bort till Extra och jag köpte Toffifie, mjölkchoklad och en Sandwich. Nästa stopp var hemma hos Julia och vi pratade lite med hennes mor medans Julia letade efter en jacka utan hjärna i. Sen på kvällen gjorde jag pastagratäng och vi kollade på The Grudge. Sen somnade jag eller runt nån timme senare somnade jag. Ika och Julia dampade runt lite (xD) sen vaknade jag och vi gick ut med Pepsi :P



Idag åt vi våfflor igen till frukost och lite rester från pastagratängen XD Sedan kollade vi på Mirrors 2 som inte var lika läskig som ettan men den var äcklig(the grudge 1 o 2 var värre :S) När filmen var slut städade jag undan lite sen kom Ika och hjälpte till och tog undan sina grejor. Vi satt i mitt rum lite sedan åkte dom hem. Efter det red jag och nu är jag här och skriver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela