Angellaugh

Drogfighter! + Very varm day!

Publicerad 2011-05-21 22:32:00 i Allmänt,

Har tillbringat min dag i Olofström från klockan tio till halv fyra ungefär på drogfighten. Hjälpte till med nån kattstation och sedan låg jag bara och chillade i solen utanför simhallen. Ca 100 meter bort var holjemarknad så vi tänkte att eftersom vi ändå måste vända en och en halv timme på resultaten kunde vi lika gärna gå ner dit och kika en snabbis. Jag köpte två godisremmar och en tröja jag förmodligen kommer att ha på måndag.
På kvällen runt sju åkte vi hem till Pierr elr hur det stavas XD och Camilla och åt grillat och hade trevligt och spelade kubb. Pappa blev, eh, onykter kan man väl säga så vi vågade inte låta honom cykla hem så Andé fick hämta honom. Mamma verkade inte särskillt onykter men så fort vi börjat cykla och alkoholen började komma upp i hjärnan på henne blev hon väldigt glad och försökte blända bilar med ficklampan xD
Tryck på bilden för att den ska bli större!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela