Angellaugh

Friday....

Publicerad 2011-05-20 00:24:00 i Allmänt,

Sitter här och oroar mig för morgondagen, jorden ska ju tydligen gå under då. Visst man kanske inte ska tro på sånt som en knäpp gubbe säger men,men vidskeplig som jag é gör jag de.
Idag har man varit ledig!(!!) Stack till stallet och red en sväng på Donnisen och sen cyklade jag hem igen för att sedan åka in till stan och köpa present till Ida. Sen duschade jag och gjorde mig iordning och blev sedan skjutsad till Ida. När jag kom dit åt vi tacos, spelade kubb, åt fruktsallad, kollade på film och käkade chips och sen åkte jag hem. Riktigt trevlans! ;) Sen gick jag hem och Ida och Mia gjorde mig sällskap på vägen.
Lite bilder från dagen:
Tryck på bilderna för att de ska bli större!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela