Angellaugh

Men fasen vad bloggen ska cp:a!

Publicerad 2011-05-13 19:17:57 i Allmänt,

Nu har det tydligen blivit två inlägg om att det var varmt häromdan! Först publicerades dom inte ens och nu kom det två x) Det är ju inte den finaste bilden direkt heller men jag gillar bakgrunden. Det var länge sen jag skrev men jag kan meddela att jag läst Julias memoarer. kan också meddela att snart kommer mitt hår vara lite grönt eller blått! Fast det får bli när jag tar mig till sthlm eller när Johanna kommer hem därifrån.
Imorn blir det att konfirmeras längtar efter min present! Jag har nog sagt tillräckligt många gånger vad det är för att ni ska veta ^^ Nä nu ska jag städa inför imorn och käka lite tacos!
Tjockis tusse :)

Kommentarer

Postat av: fredrika

Publicerad 2011-05-13 22:33:58

wow, snart konfirmerad, ! :DDD äh jag visste mest inte vad jag skulle skriva.. ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela