Angellaugh

Lååååånga lång, låååååånga långkalsong!

Publicerad 2011-11-28 17:00:26 i Allmänt,

Ska plugga lite musik, är väl inte jätte kul men prov imorn så det är väl bäst. Datorn är bara ett litet dröjsmål på vägen till läxorna ;) Berit drog in över södra Sverige igår som förmodligen exakt alla vet(som har fb iallafall), hon slet bort lite tak från vårat hus men nu har pappa satt papp där ;)(och andré). Ika jag tycker du ska bli friskt, we neeeeeed you!!! Krya på dig och hoppas att inte din förkylning dröjer längre.
Idag röstade vi på vem som ska bli lucia. Ska väl bli spännande och se. Jag anmälde mig inte till det, skulle vara grymt opassande med mig längst fram ^^
Nä, nu är det nog dags med liiiiiite läxor iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela