Angellaugh

Städar ur min garderob

Publicerad 2011-11-24 18:07:58 i Allmänt,

Märkte just hur lite jag har bloggat den här månaden, skärpning! Har varit ganska trött idag vilket inte är något ovanligt för min del så här på vinterhalvåret. På gympan höll vi på med gymnastig vilket inte är en utav mina starka sidor. När man kommer hem och har inställt sig på att städa har min gulliga lillebror redan städat hela huset utom toaletten, så den fick jag städa ^^ När pappa kom hem tyckte han att vi varit så duktiga så det blir Pizza tonight :D
Tänkte också berätta att jag ska iväg på ledarutbildning från lördag till söndag på Olofströms Ridklubb. Det ska bli kul! Så nu lär det tillbringas mer helger på bokeslätt för min del(bokeslätt är min ridskola)! Jag tror att det får räcka för idag. Har tyvärr inga bilder att komma med så det får bli en Skit snygg ego bild på mig ;-)

This is me liksom ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela