Angellaugh

Turdag?

Publicerad 2011-11-11 18:47:47 i Allmänt,

Idag har jag haft två otturssaker som hänt. Första hände när jag cyklade hem ifrån skolan. Jag skulle stanna och hoppa av cykeln utanför distriktssköterskan vid vägen(skulle över vägen). Så glömmer jag att jag cyklar på pappas cykel som är en herrcykel (med en hög hjärnstång mellan sadeln och styret) och hoppar ner rakt på den här stången och Jä-vlar de gör ont! Stod där vid vägen och försökte hålla masken inför alla bilar som körde förbi, hade bara lust och kräkas, så ont gjorde det XD Som tur och väl är man tjej så det räckte med att gå tjugo meter så kunde jag hoppa upp på cykeln igen.

Andra saken hände alldeles nyss. Ett litet kryp attackerade mig(nån grön fluga?) och jag försökte vifta bort den och sen smällde jag till den. Märkte inte av den på en stund så jag bara "moahaha, fick den jäveln!" Sen efter en stund känner jag hur det kittlas under tröjan, och tro på fasen, där under min tröja flyger en liten grön fluga runt! Får tyvärr meddela att den förmodligen är död nu eftersom jag fick ett litet psykbryt...

Tänkte att det börja närma sig jul så här är min önskelista!




Väldigt avancerat gjord i paint ;)

En utav världens bästa filmer som någonsin gjorts!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela