Angellaugh

Grattis Jedward ♥

Publicerad 2011-10-16 22:35:23 i Allmänt,

Sov över ytterligare en natt hos Fredrika med Julia. Var trevligt men vi var inte särskillt sociala, satt med tre olika datorer...
Åkte hem därifrån runt två sen åkte jag med mamma och pappa till k-stad. Mamma fyller år imorn så hon har fått en kaffe automat i födelsedags present och av mig får hon en annan sak som jag inte tänker skriva idag :P
Köpte två lådor också.
Sen var det bara att cykla direkt till Madonna.
Hemma klockan sju och satte mig och skrev, målade och försökte träna no vilket jag inte lyckades med :S har grymt stor panik inför provet på tisdag för jag har knappt tränat nånting :(
Nu ska jag strax sova, ska se om jag kan plugga liiite NO innan jag somnar iaf.

Måste som avslut säga grattis till John & Edward som fyller 20 år idag, GRATTIS!!!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela