Angellaugh

Händelserik dag... eller kanske inte.

Publicerad 2011-10-03 20:06:36 i Allmänt,

En dag till som gått då! Skolan har varit rätt seg idag men efter skolan så pratade jag lite med Adam och Julia och fick redan på småsaker... ^^ Vi gick hem till Adam och tittade på hans hund och blev bjudna på pumpakakor som var riktigt goda! Sen var han tvungen att gå på toa och då låste han ute oss så vi bestämde oss för att gå till lekparken. Där stannade vi och gungade och pratade och låtsades sova på parkbänken i två och en halv timme minst. Sen blev jag hungrig och cyklade hem och åt makaroner och köttfärssås, det var gott.
Nu har jag precis gjort klart tyskan, lyssnat på The lonely island och lekt i webbkameran...vilket inte lät så bra kom jag på men bilderna från det kommer nedanför, vilket inte heller lät så bra! XD
Riktigt fint va..

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2011-10-03 21:22:06

Nämen oj, vilka ehm, speciella bilder Hilda. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela