Angellaugh

Leaving Home

Publicerad 2011-10-11 22:12:10 i Allmänt,

Jaha, ytterligare en dag som är slut då... Jag känner att jag inte gjort något särskillt idag förutom att rida och vara på konfirmationen.
På No:n idag dissikerade vi en gris vilket var ganska intressant tycker jag förutom när jag skulle klippa upp njuren och en jädra massa vätska sprutade upp på min hand. Fräscht XD Efter en stund började det lukta illa också så jag började äcklas ganska rejält.
Hade tänkt börja med frågorna till NO:n idag men nu är klockan för mycket så det orkar jag inte.
Tror nog det var allt jag hade att skriva om dagen idag så att nu ska jag nog krypa till sängs, eller inte bokstavligt krypa dit men och lägga mig. I sängen då ;)
God natt allesammans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela