Angellaugh

Emotional

Publicerad 2011-10-20 17:24:03 i Allmänt,

Idag har vi haft en massa gymnasie info. Ganska tråkigt, ända som intresserade mig var NA(tidigare NV- Naturvetenskap). Det roliga är att de får allt att låta sååååå kul. Funderade nästan på att gå fordon och börja lackera bilar, men sen tog jag mitt förnuft till fånga och kom på att NA nog är bäst trots allt. Hade matte-prov också vilket gick väldigt dåligt för min del. Hade klarat sista om jag hade tagit plus istället för gånger, det är ju sånt som är kul att komma på i efterhand.
Har varit riktigt känslig idag. Har visserkligen skrattat och så men har ändå haft en sån dag då man är på gränsen till att börja gråta hela tiden. Kul Kul. Så det blev väl lite tårar när man kom hem grät för ingenting liksom. Grät för att: jag gjorde fel på matten, jag inte skulle rida med Ida, jag kom på att jag inte fått nåt svar av Sanne om jag kunde rida idag, det inte var något program som passade lilla Hilda på tv:n osv.
Ni fattar nog vad jag menar XD men nu känns det bättre och det är nog bäst det för om en liten stund kommer en värderare som ska kolla huset och se om vi får låna pengar till att fortsätta renovera.


Kommentarer

Postat av: Jinni

Publicerad 2011-10-21 18:25:43

Hej hej, hoppas det gick bra med värderaren.

Jag tänkte bara be om världens största tjänst...

Kan du rösta på mig i den här tävlingen?

http://www.fjallraven.se/friluftsliv/polar/tavling/tavlingsbidrag/bidrag/?uid=707



Vill så himla gärna vinna men det krävs supermånga röster!

Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela