Angellaugh

Easy A

Publicerad 2011-10-27 10:30:24 i Allmänt,

Kollade just på den filmen.
Ledsen att jag inte bloggat på ett tag men som vanligt har jag inte haft tid/orkat. Kan ju upplysa med att jag har varit på ullared med Julia. Det var kul men ändå inte för jag fick nog klaustrofobi och lite social fobi också :S Jag lägger nog upp ett inlägg om ullared ikväll eller imorgon.

Sedan så har vi praoat denhär veckan eller tja, det är fortfarande prao. Jag praoar på bokeslätt som är en ridskola i Sölvesborg. Jag trivs jätte bra men jag är lite sjuk så igår var det tunga arbetet mycket tyngre än vad det brukar vara. Alla andra dagar ska jag/har jag börjat klockan åtta och slutat klockan fyra men idag börjar jag klockan ett och slutar klockan åtta. Jag har mest mockat och packat höpåsar och släppt in och ut hästar men det är väl ganska mysigt det också och imorn ska jag få vara med på en lektion vilket är ännu roligare!

Japp japp, eftersom jag kommer hem sent är det inte säkert att jag bloggar ikväll men vi får väl se ;)


Tänkte lägga upp några bilder på mig och Julia i våra sparkdräkter, tycker det ser ut som att vi hoppat ut ur bananer i pyjamas...



















Goodbye fellows!

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2011-10-27 11:56:41

XD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela