Angellaugh

Bäschtaste

Publicerad 2011-09-23 23:10:01 i Allmänt,

Ursäkta att jag inte skrivit så mycket på bloggen på sista tiden men jag har inte haft tid. Ska göra så mycket renovering på bloggen som jag orkar ikväll :P Ska försöka fixa lite mer hösttema och när det är klart kommer jag nog bli mer aktiv förhoppningsvis.
-
Julia, jag kommer ihåg vilka jag tänkte säga att vi var lika och kan säga det sen ^^
Ika och Julia, tack för att ni finns underbaraste, hade inte varit så mycket kvar av mig om inte ni funnits♥
Ni ska veta att ni betyder otroligt mycket för mig värdefulla "mamma och syster" ;)

Ett hjärta kan slå
Ett hjärta kan brista
En vän kan man få
En vän kan man mista
Men i mitt hjärta finns ni gömda, för vänner som ni blir aldrig glömda.
Heh lite emotional där va.. men eh, ni förstår vad jag menar.Tyckte den var lite gullig :$

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2011-09-24 00:25:45

Haha aw! ^^ Glöm nu inte bort vilka det var vi är lika! ;) BTW jag älskar jedward igen ihihihi vad bra dom är tihihihii!! tycker om dig och ika rätt mkt med. ;PppP <3



Haha skrev som om jag gick i 6an eller nåt. xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela