Angellaugh

Förlåt Julia XD

Publicerad 2011-09-18 19:25:01 i Allmänt,

Trodde aldrig i hela mitt liv att jag skulle yttra dehär orden och ni lär nog bli ganska chokade när ni hör dem.
Jag tror jag är kär i Håkan Hellström. Trodde ALDRIG att jag skulle börja gilla hans musik.... Jag har aldrig hört hela låtar med honom utan bara snuttar av dom och Julias snack om honom fick mig att inte vilja lyssna på honom XD Men nu har jag sagt det iaf. Lär väl få höra för det här i skolan ^^ Synd att jag inte märkte dethär förra veckan va Julia ;P Visst känns det konstigt att jag har börjat lyssna på honom?
JAG SKA FÅ MINA TRUMMOR IDAG!!!!!!!!

Första gången ni får se en Håkan bild på min blogg.:P


Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2011-09-18 19:54:29

haha det är lugnt hilda, visste att denna dagen skulle komma ;)

Postat av: Jinni

Publicerad 2011-09-18 20:21:40

Hej Hilda!

Tusen tack för gratulationen! Jag är hur glad och lycklig som helst! Jag hoppas jag får träffa er där nere i Blekinge snart, det är ju så många av er som jag ännu inte träffat.

Kul att du hittat min blogg!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela