Angellaugh

Godnatt

Publicerad 2011-09-20 22:36:11 i Allmänt,

Har riktigt on i min tandställning just nu :S Jag vet att jag gnäller men det är så det är! Jag ska renovera min blogg lite för förtillfället ser den väldigt tråkig ut så jag ska se när jag lyckas masa rumpan till vår andra dator och göra en bakgrund i photoshop... Det var väl det jag orkar tyvärr inte skriva mycket mer en så men jag lovar att jag ska försöka bättra mig med bloggen, har varit riktigt tråkig nu här ett tag.
-
Hej svej, leverpastej!:)

Kommentarer

Postat av: Jinni

Publicerad 2011-09-23 14:37:40

Hej, jag läser din blogg via rss och då ser man inte hela inlägget utan måste klicka på varje för att det ska komma upp. I din blogg inställningar så finns det nånstans där det står typ: visa hela texten eller visa utdrag. Om du väljer visa hela så kan man läsa hela inlägget i exempelvis Google reader.

Kram Marie (Jinni)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela