Angellaugh

I hate trains

Publicerad 2011-09-11 22:45:24 i Allmänt,

Tack bästaste för en härlig helg. Klarade mig fin fint att rida ensam ;) Fredrika och Julia(Notera att jag skrev fredrika och inte Ika) Har spenderat helgen här. You rock! Eller ballader... eller nåt? Ehm, jag kommer inte på så mycket att skriva men jag ska ta 2 minuter i tolv tåget till karlshamn imorn för jag ska till tandreglerningen och jag ska nog passa på att shoppa lite också. Duktiga lilla jag ska cykla in till tågstationen...
Bilder från tjejkvällen(Förhoppningsvis kommer det fler bilder när jag fått de Julia tog) Ikas kamera men tror alla tre fotade med den ;):
-
-
-

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2011-09-12 00:58:46

HAHAHAHAHAHA ballader! xD

Kass humor hej på dej.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela