Angellaugh

Snodde listan av Julia

Publicerad 2011-09-13 21:49:31 i Allmänt,

Läs den som orkar, men du ska veta Julia att jag läste alla dina svar ;)

Tio saker om ditt liv
Har du nånsin varit kär? - ja
Tror du på kärlek? - Klart.
Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - Ångrar inte särskillt mkt.
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Perhaps.
Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Tror inte det? x)
Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - Naj!
Har du nånsin tyckt om någon utan att tala om de för honom? - Hrm, nästa fråga tack.

Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Njae.
Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - Självklart...
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ibland, kan väl bli lite ytligt.

Tio saker
Kärlek eller pengar? - Svår fråga... tror nog pengar för tillfället
Vin eller öl? - Inget av det. *good girl*
Dag eller natt? - Olika. 
One night stand eller förhållande? - Förhållande.
Tv eller internet? - Tv.
Pepsi eller cola? - Pepsi FTW, om jag inte är trött^^.
Vild fest eller romantisk hemmakväll ? - Hemmakväll.
Färgfoto eller svartvita? - Olika, beror på motiv.
Telefonkontakt eller face to face? - Face to face, tror jag vet ju inte vad det handlar om :S
Bilddagboken eller facebook? - Fb.

Nio har du någonsin
Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - Har aldrig smitit ut...
Har du nånsin viljat ta livet av dig? - Nja.
Har du nånsin gjort något du ångrar? - Självklart inte.......

Har du hoppat bungy jump? - Nej, men vill, typ dagen innan jag dör.
Har du nånsin varit med i en olycka? - Japp, eller olycka och olycka men bilen välte :)
Har du nånsin ätit en hel tårta? - Nej.
Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - JAPP.

Har du nånsin gått på bio ensam? - Nej, men ska nån gång hade jag tänkt.
Har du nånsin tyckt att världen suger? - Självklart.

Tio  K ä n s l o r
Saknar du någon just nu? - Ja.
Är du glad? - Hyffsat.
Är du fundersam? - Lite.

Är du uttråkad? - Nej.
Är du tysk? - Lite tror jag nog bestämt att jag är.
Är du italienare? - 75% ^^.
Är du finsk? - Nope.
Är dina föräldrar fortfarande gifta? - Juapp

Gillar du någon just nu? - Vet inte.


Om dig:
Hur mycket är klockan just nu? - 21:39
Namn? - Hilda Saga Amanda Widerberg
Hur många barn vill du ha? - Inget jag har börjat planera än kan jag väl säga.
Vill du gifta dig? - Ja.
Rullar du spaghettin eller skär du den? - Rullar, skär ibland när jag är lat eller riktigt hungrig.
Har du ätit sushi? - Nej, men nån gång får väl bli den första.
Favoritglass? - McFlurry Daim.

Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - Inga tror jag för tillfället.
Humör? - Up and down, mest up.

Fyra Grejjor
Har du någonsin blivit jagad av polisen? - Ja, i GTA blir jag det hela tiden XD.
Har du en hund? - Korv skulle jag nog kalla henne, eller knubbsäl.

Sover du helst själv eller med någon? - Ja, det beror ju på, skulle inte vilja dela säng med Ika el. Julia ;) fast det har jag ju men man bara slåss om täcket!.

Tror du på spöken? - Ja!


S k u l l e:
Skulle du vilja vara längre? - Nej. 
Skulle du vilja kyssas nu? - Hm.
Skulle du vilja dricka dig full nu? - Nej. 

Kan:
Kan du röra på öronen? - Japp! 
Kan du slicka dig på näsan? - Om jag drar i tungan annars går det inte särskillt bra...
Kan du kolla i kors med ögonen? - Ja, det är min hobby.
Kan dina föräldrar lita på dig? - Jadå.
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - Nej, absolut inte(Det kan nog mina kompisar intyga)! 
Kan du va på en fest utan att dricka? - Ja, inte för att jag brukar va på fest men eh.
Kan du tänka att pierca dig i naveln? - Njae.

Kan du suga? - Nappflaska med cola på konfirmationslägret? Nope, eller jag vet inte för jag fick stoppa in en massa citroner i munnen istället...
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - Ja om det är typ en MC affär.

Har:
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - Ja.
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - Ja.
Har du syskon? - Ja.
Har du någonsin haft sex med någon? - Nej. 
Har dina föräldrar ljugit för dig? - Det har dom.
Har du varit full den här månaden? - Nej.
Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - Inte direkt.
Har du borstat tänderna den senaste timmen? - Nej.
Har du pussat någon som är fyra år äldre? - Nej.
Har du haft sex med någon som är tre år äldre? - Nej. 
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - Nej. 
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? - Läs ovan.
Har du ljugit på någon fråga än då? - Nej.


Vem:
Vem älskar du? - Många.
Vem hade du senast sex med? - UPPREPNING eller vad? Halva listan handlar ju om sånt här.
Vem vill du bli full med? - Min manager.
Vem är den bästa artisten/gruppen? - Eminem och Linkin Park för tillfället.
Vem pratade du senast i telefon med? - Ehm... Förmodligen en telefonförsäljare för dom ringer hela tiden.

Vem är snällast i världen? - Jag.
Vem vill du prata med? - John Lennon.
Vem sov du senast med? - Mig själv.
Vem vet allt om dig? - Jag.
Vem hatar du mest? - Dolores Umbridge.
Vem kramade du senast? - Fredrika tror jag?
Vem kan berätta allt för dig? - Vem som helst.

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2011-09-13 23:00:34

HAHA "korv skulle jag nog kalla henne" och "min manager" XD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela