Angellaugh

Who's to blame?

Publicerad 2011-09-18 18:00:23 i Allmänt,

Har haft en helgalen helg(lördag till söndag) med Fredrika och Julia. Jag åkte in till Fredrikas mormor med Julia och när vi kom dit satt vi och pratade. Sen beställde vi en familje pizza som var riktigt stor. Sen ville jag leka i lekparken och då gjorde vi det. Vi satt och pratade och spelade word feud resten av kvällen. Var riktigt mysigt.
-
Idag började vi med att äta mackor till frukost sen var vi lite osociala en stund  och medan Fredrika och Julia kollade på Gossip girl laddade jag ner några workout appar och började göra "Butt workouts". Efter en stund ville dom också vara med. När jag var klar(blev klar före dom) satte jag mig ute på altanen och mediterade. Måste säga att det är väldigt befriande och man är väldigt lugn efteråt.
-
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela