Angellaugh

-

Publicerad 2012-04-09 21:09:20 i Allmänt,

Men fuuuuuuuuuuuuuck!!!! Hade skrivit ett långt och tråkigt inlägg, sen lyckades jag trycka på f5 så allt försvann. Aja, börjar om från början då.

Kan börja med (många börja ord där) att säga att jag är ledsen att jag inte skrivit på länge och hela den visan blah blah. Orkar inte skriva om x)
Är nyligen hemkommen från en lång tråk-rolig vecka i Norrland(kom hem igår). Somnade direkt efter att jag duschat.
Idag har jag hunnit träffa karro m CO i morse och efter det hann jag träffa Julia en stund. Vi pratade, cyklade till hästar i regn, åt bullar, cyklade hem och kollade på american pie beata house.
När Julia åkt på middag hos sin faster ringde Ida och vi pratade och kom fram till att hon skulle komma hit. Sen satt vi här och pratade mycket och jag spillde lysrörsgrejs på mig. Ni vet sån man knäcker och sen börjar den lysa, jag satt och knäckte på den jättemycket och tillslut gick den sönder... Sen åkte hon hem och nu sitter jag här.
Nu hatr jag Ika kvar också som jag måste träffa! Saknar dig vännen ♥
Slänger upp en egobild också för att det inte ska se så tomt ut^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela