Angellaugh

Onsdag 1 Augusti

Publicerad 2012-08-01 10:24:13 i Allmänt,

Återigen har jag varit sen med uppdatering.
Igår var jag barnvakt från halv tio till fyra. Det var ganska mysigt att passa Freja och Ville, även om Freja blir jätte grining jättelätt och Ville springer runt och gör "hyss". Nej men dom är jätte söta. Senare bokade jag ý me familia hotel i göteborg och bestämde oss för hur vi skulle spendera vår lilla tripp. Efter det åkte vi in på MAXI i Bromölla där jag köpte ett nytt foundation för 140:-. Jag köpte maybellines 24 hour superstay foundation. Färgen var Ivory 010.
Den täckte inte jättebra och färgen var lite fel, men annars var den helt okej.
Jag har dessutom lite smått panik eftersom det bara är tjugo dagar kvar tills jag börjar gymnasiet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela