Angellaugh

10 minusgrader

Publicerad 2012-02-04 14:08:13 i Allmänt,

Fick lite tråkigt i förmiddags så jag bestämde mig för att baka lite. Receptet jag letade fram var vit kladdkaka. Lägger upp receptet sen.
Nu har jag precis kollat klart på en sjuk film, jag rekomenderar den inte, som heter Youth in revolt. Michael Cera är med i den(Som jag ifs tycker är väldigt söt) och han spelar nån desperat kille. Tyckte inte den var så rolig som jag trodde den skulle vara, mest sjuk och konstig ^^.
Nu blir det att cykla till stallet i tio minusgrader för att rida en häst i 1 km/h. Fick förresten reda på av min mamma(som var tvungen att gå in och prata med mig halv nio, när jag fortfarande halvsov) att det hade varit 18 minusgrader i natt. Inte konstigt att jag frös när jag vaknade!
Ha det gött igelkött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela