Angellaugh

I'll be there for you!

Publicerad 2012-02-06 18:19:43 i Allmänt,

Japp japp, här sitter jag igen då tryckandes bakom denna skärm. Jag befinner mig i Sölvesborg, staden som är mitt i händelsernas centrum. Säger vi.
Egentligen borde jag sitta tryckandes bakom Engelskan men vem pallar engelska? ^^ Jag fick en liten fotouppgift av mamma som hon skulle ha i nån powerpoint presentation. Skulle fota vatten i gas-, flytande- och fast form.
Blev mest bilder på när korven rullade runt i snön(Pepsi, in case of att ni skulle fått något annat på hjärnhinnan).
Nu ska jag krypa tillbaka från där jag kom ifrån, nej jag ska inte följa Benjamin Buttons version och krypa tillbaka in i mamma, jag ska kolla på Friends.
C' ya!
Som ni ser strök jag över hjärnhinnan, jag skulle skrivit näthinnan, vet inte var jag fick det andra ifrån men jag sparade det för att ni skulle få se hur failad jag kan vara ^^
Min vackraste kisse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela