Angellaugh

Klopsnågonasrgh

Publicerad 2012-02-07 21:22:02 i Allmänt,

Dagen har varit ganska tråkig faktiskt. Vi hade första nationella provet i svenska idag iallafall.
Senare på dagen har jag börjat känna mig febrig(igen) i kroppen. Har inte feber just nu. Även om jag kände mig risig bestämde jag mig för att åka in till Bokeslätt för ett ridpass. Fick en häst som heter Yellow Sun, en ganska gullig men seg häst. Tror jag lyckades arbeta honom ganska  bra i höger varv men i vänster gick det sämre.
-
Jag sitter just nu och ångest andas inför gymnasievalet som ska in på onsdag nästa vecka. Har ingen aning om för tillfället vilken linje jag ska gå. Har varit väldigt inne på NA musik men nu känns det som om det blir estetisk musik.
Ska i vilket fall lugna ner mig med en kopp te och joina pappa och mamma i soffan för att kolla på House.
C' Ya.
Bild från google.

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2012-02-07 21:46:02

ESTETISK? Jahaja, där ser man. Överge mig bara. :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela