Angellaugh

Grattis till MOÍ!

Publicerad 2012-01-23 22:11:11 i Allmänt,

Ja som ni ser har jag inte bloggat på evigheter men nu är jag på g m bloggen och headern blir nog snart klar!
Jag fyller år idag!
Har fått en systemkamera, hårprodukter, locktång, usb-minne, minneskort t kameran, underställ med blommor på, öronhängen, frida prenumeration, en gullig bok och ljusgrej, en teddypläd och en fickplunta(?o.O') av mamma och pappa.
Sen fick jag en aaaassnygg skjorta av karro, 200 kr av Andé och 300 kr av Ragge på H & M så jag hoppas det blir shopping inom kort!
Nu ska jag hoppa i sängs och förhoppningsvis läsa lite om andra världskrigets hemskheter.
Adíos!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hilda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela